Tropiskt skrivbord och Köksstyling del 2
































Så här skulle jag absolut kunna tänka mig att sitta och arbeta eller leka med datorn. Skrivbordet som heter Tropic kommer från Temahome (som för övrigt har väldigt mycket snygga designmöbler) och är i högblank valnöt. Priset är inte lika lockande, men smakar det så kostar det ju också.

Nu ska jag promenera ner på stan och kolla efter tyg till en köksgardin. Ska försöka att göra mig på en "hänggardin". Gjorde ett väldigt impulsivt ryck igår med att börja måla väggarna vita. Så nu ser det VÄLDIGT tomt och trist ut så det måste nog bli en mönstrad fondtapet på den ena väggen ändå. Och sen en massa piff!

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Det skulle jag också kunna tänka mig.

Kram Sandra

2008-10-16 @ 18:57:16
URL: http://tjohalia.se

Postat av: tina

Snyggt!



Hittade hit från Husmusen.Kul med en ny blogg att läsa.



tina

2008-10-18 @ 00:03:38
URL: http://tinaminastina.blogg.se/


Prenumerera på min blogg med bloggkoll:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback