Kaffe och tévatten på ett snyggt sätt?

Tyvärr hann jag inte ta några bilder idag eftersom jag kom på det nyss och min kamera är lite kinkig vad det gäller mörker. Får göra det imorgon efter jobbet istället. Hann inte måla stolarna heller. Men färg har jag köpt, så imorgon ska det bli av!

Sitter och kollar runt lite efter en snygg vattenkokare och kaffebryggare. På kaffesidan så lutar det starkt mot moccamaster, som enligt de flesta verkar vara det enda vettiga alternativet. Och moccamasterns design är det ju inte heller något fel på. Har ingen lust att ha en stor plastklump på bänken.
Verkar vara svårare att hitta något snyggt när det gäller vattenkokare. Den enda jag gillar designen på är denna modell från märket Princess. När man väl kostar på och köper nytt vill man ju att det ska matcha någorlunda också. Vad tror ni om dessa två bredvidvarandra på bänken?


Kommentarer

Prenumerera på min blogg med bloggkoll:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback