Ännu en inredningsblogg

Knappast först, men inte heller sist!
Nu har det blivit dags för mig att släppa loss alla mina funderingar och tankar om inredning och konst i alla dess former. Jag har länge läst runt på inredningsbloggar från hela världen och något som slagit mig är att det är allt för få manliga bloggare som skriver om detta ämne. 
Kanske är det flest kvinnor som intresserar sig av heminredning? Nej, så tror jag verkligen inte att det är. På forum och andra sociala platser på nätet har jag sett många killar i olika åldrar som uttryckt sig intresserat och jag tror inte att det tar slut där. Även på tv har manliga designers börjat ta upp mer och mer plats. 

Nu gör jag slag i saken och startar den här inredningsbloggen och hoppas att både kvinnliga och manliga läsare ska finna intresse i det jag skriver, även om det kommer ta ett tag innan jag fått flyt på det hela.
Den största anledningen till att jag startar bloggen är att jag vill lära mig mer om främst inredning- och designvärlden. Och jag är tacksam över all hjälp jag kan få med att lära mig! Lämna gärna kommentarer och ge konstruktiv kritik på det jag skriver. Eftersom jag är relativt ny på det här så vet jag med mig att jag har mina bristningar.

Tack för att ni tagit er tid och jag hoppas att ni kikar in fler gånger! 
/ Anders, inicio.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad roligt med en ny inredningsblogg!

2008-10-12 @ 17:26:22
URL: http://cactusvit.blogg.se/

Postat av: Engla

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 17:11:36
URL: http://smsalåna.nu


Prenumerera på min blogg med bloggkoll:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback