Nya Macbooks för alla bloggare


Idag lanserade Apple sina nya bärbara macbooks och det visade sig att dom satsat på aluminium på samtliga modeller. Den tidigare vita macbooken finns dock kvar till ett lägre pris för dom som föredrar vitt.
Jag däremot är förälskad i det svarta mot den gråa aluminiumgrunden. Har ju en älskad iMac som införskaffades för dryga månaden sen och det vore inte dumt att ha en matchande laptop som man även kan ta med sig på resorna.

Apple är enligt mig de enda bärbara datorer som går att kombinera med snygg inredning utan att förstöra helhetsintrycket. Och jag verkar inte vara ensam att tycka det med tanke på hur många som verkar ha valt just apples bärbara datorer.
11 995:-, vilket enligt mig är ett ganska högt pris, är vad man får ge för den nya generationens macbook. Nu ska jag jobba över som en dåre!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha,jag gillar också macbooks, men bara så långt som att låna en då och då. Men visst ser de roligare ut än min tråkiga gråa dell...

2009-01-04 @ 11:32:36
URL: http://friedha.blogspot.com


Prenumerera på min blogg med bloggkoll:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback