Köksbänken



Lovade en bild på hur det blev med dekorplasten på köksbänken. Ingen bra bild, men jag ville inte visa resten av köket än, så det fick bli en liten teaser bara. Ni ser också den hemska tapeten bakom bänken. Några tips på vad man kan göra åt det? Blir lite väl vitt om man kör vitt där också. Även ett av mina loppisfynd är med där på kanten. Den fyrkantiga ljusklossen i ek. Det är två stycken, en lite högre modell också. Tyckte dom påminde lite om cult designs kuber, så jag var tvungen att köpa dom när dom bara kostade en femma styck. Dom ska inte stå där på bänken, ville bara se hur dom såg ut in action.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det ser jättefint ut!

Var köpte du dekorplasten? Jag har en köksbänk som verkligen skullebehöva göras något åt..



2009-09-04 @ 10:32:56


Prenumerera på min blogg med bloggkoll:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback