Kastrullunderlägg på ett nytt sätt



Eftersom vi har brist på arbete att göra på jobbet nu så bestämde jag mig för att ge mig på ett litet projekt.
Funderade ett tag efter något lämpligt och eftersom jag varken har möjlighet att bocka eller svetsa så fick det bli något plant. Ett kastrullunderlägg. Tanken bakom designen är att man ska kunna kombinera flera underlägg på olika vis beroende på vad man ska ställa för gryta/kastrull på dom. Kan väl säga att det fortfarande är i prototyp stadiet. Hade inga bra verktyg för att skära ut korkskivan, som synes längst fram i spetsen.

Vad tycker ni om underlägget? Är det något att jobba vidare på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Test

2008-10-10 @ 03:54:49

Postat av: Jessica

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 22:38:31
URL: http://djurförsäkring.net


Prenumerera på min blogg med bloggkoll:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback